فشن شو بهار تابستان ایو سن لورن 2022

فشن شو بهار تابستان ایو سن لورن 2022 / فشن شوی 2022 بهار تابستان Saint Laurent

28 سپتامبر 2022 پاریس با ریتم رانوی ایو سن لورن توسط Anthony Vaccarello بار دیگر چشم همه را خیره کرد. او تاثیر زیادی بر آثار ایو سنت لوران داشت. این سه شنبه ، 28 سپتامبر ، هاله Paloma Picasso به مناسبت فشن شوی 2022 بهار تابستان Saint Laurent ، به رهبری آنتونی واکارلو ، درخشید.

طرح های فشن شو بهار تابستان ایو سن لورن 2022 به قدری متفاوت و زیبا بود که با پارادوکس ها بازی کرد. Anthony Vaccarello درباره این فشن شو لباس زنانه بیان می کند :

برای مدت طولانی ، می خواستم این ملاقات بین پالوما پیکاسو و ایو سنت لوران را که اهمیت کمی در توسعه خلاقانه خیاطی زنانه ، انتقال دهم. لحظه ای که من به عنوان یک طراح به آن حساس هستم! زیرا برای من این لحظه تعیین کننده ای است که دیگر مد نمی سازد بلکه یک سبک ایجاد می کند.

رانوی بهار تابستان Saint Laurent

هدف اصلی فشن شو بهار تابستان ایو سن لورن 2022 ، ادای احترام به سبک پالوما پیکاسو بوده است. یک نقطه عطف اساسی در کار Yves Saint Laurent ، مجموعه هنری او به نام Liberation یا Quarante ، که در ژانویه 1971 ارائه شد ، باعث رسوایی شد. با الهام از پالوما پیکاسو ، و کمد لباس الهام گرفته از مد دهه 40. لباس های کوتاه ، بلوزهای ابریشمی ، عمامه ها ، کفش های گوه ای …

پالوما پیکاسو می دانست چگونه در طراحی لباس زنانه با پارادوکس ها بازی کند تا هماهنگی خاصی ایجاد کند. این چیزی است که آنتونی واکارلو در 28 سپتامبر برای فشن شوی 2022 بهار تابستان Saint Laurent رونویسی کرد. برش های کاملا رادیکال ، بین مردانه و زنانه ، جایی که بلوزر به عنوان یک قطعه قوی استفاده می شود. اما همچنین طیف گسترده ای از رنگ های نارنجی پررنگ تا آبی کاربنی ، و ناگفته نماند از تجمع چاپ گل ها ، الهام گرفته از بایگانی خانه. و به عنوان آخرین اشاره به الهه شعر وموسقی ابدی ایو سن لوران ، آبی و قرمز پالوما ، نت های رنگی قابل توجه این مجموعه بوده است.

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه اخبار مد و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *