سایز بندی لباس و کفش در کشورهای مختلف

سایز بندی لباس در کشورهای مختلف / راهنمای سایز / سایز بندی لباس زنانه / سایز بندی لباس بچه گانه / سایز بندی لباس مردانه

اگر به کشورهای مختلف سفر می کنید و می خواهید از سایز لباسی که می خرید مطمئن شوید ، باید از سایز بندی لباس در کشورهای مختلف مطلع شوید. نمودارهای تبدیل سایز زیر را به عنوان دستورالعمل در نظر بگیرید و همیشه سعی کنید قبل از خرید لباس را امتحان کرده تا از سایز مناسب آن اطمینان حاصل کنید.

راهنمای سایز می تواند از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت باشد – در حالی که یک زن در آمریکا ممکن است سایز 6 باشد ، برای مثال باید از سایز 6/8 در انگلستان یا سایز 40 در ایتالیا خرید کند.

جدول سایز بندی لباس در کشورهای مختلف

جدول سایز بندی لباس زنانه

جدول سایز بندی لباس زنانه

برای زنانی که در خارج از کشور خرید می کنند ، باید دقت زیادی به جدول سایز بندی لباس زنانه بکنند. همه چیز در حدود یک یا دو اندازه بزرگتر از ایالات متحده است. به عنوان مثال ، زنی که در ایالات متحده دارای سایز 12 است ، باید در انگلستان به دنبال اندازه 14 باشد. متوجه خواهید شد که فرانسه ، اسپانیا ، پرتغال ، آلمان ، اسکاندیناوی و ایتالیا همه از اندازه بر اساس اندازه گیری دور کمر استفاده می کنند و نه از یک سیستم عددی که از سایز 0 شروع می شود و تا دو برابر افزایش می یابد.

راهنمای سایز کفش زنانه

راهنمای سایز کفش زنانه

یک موضوع گیج کننده در مورد سایز لباس برای خرید اینترنتی برای خریداران زن خارج از کشور این است که اندازه کفش در انگلستان از اندازه آمریکا کمتر است – زنانی که در ایالات متحده سایز 7 می پوشند ، در انگلستان سایز 5 خواهند پوشید.

حتما مطالعه کنید : راهنمای انتخاب سایز لباس زنانه

انگلستان و ایالات متحده همچنین تنها دو کشور در جهان هستند که اندازه کفش خود را با شماره های کوچکتر برچسب گذاری می کنند در حالی که بقیه جهان از سیستم متریک برای نشان دادن طول واقعی یک کفش در سانتی متر استفاده می کنند یا یک سیستم معروف به نقطه پاریس ، که معادل دو سوم سانتی متر است.

جدول سایز ژاکت و تیشرت و لباس مردانه

جدول سایز ژاکت و تیشرت و لباس مردانه

خرید آنلاین انواع لباس مردانه کمی ساده تر از خرید آنلاین لباس های زنانه است ، اما با چالش های خاص خود همراه است ، بیشتر به دلیل داشتن برچسب اندازه کلی کوچک ، متوسط ، بزرگ و فوق بزرگ در سایز بندی لباس مردانه. از آنجا که تعداد بسیار زیادی از شماره ها در هر مقایسه اندازه اندازه بندی شده است ، برخی از لباس ها ممکن است بهتر از سایزهای دیگر باشند. به عنوان مردی که در خارج از کشور خرید می کند ، مطمئنا باید پیراهن ها را امتحان کنید تا از تناسب پیراهن ها مطمئن شوید.

جدول سایز بندی لباس و شلوار مردانه در کشورهای مختلف

 جدول سایز بندی لباس و شلوار مردانه در کشورهای مختلف

اندازه و راهنمای سایز شلوار مردانه به طور کلی با اندازه گیری های فیزیکی دور کمر مشخص می شود و هم ایالات متحده و هم انگلستان از اینچ برای سایز این لباس ها استفاده می کنند. با این حال ، در خرید اینترنتی شلوار مردانه بقیه اروپا و آسیا شلوار مردان خود را برحسب سانتی متر اندازه گیری می کنند ، که ممکن است تبدیل سختی برای آمریکایی هایی باشد که در نقاط دیگر اتحادیه اروپا خرید می کنند. یک ترفند مفید برای تبدیل اینچ به سانتیمتر بدون نمودار این است که بفهمید هر اینچ تقریبا معادل 2.54 سانتیمتر است.

جدول سایز بندی کفش مردانه

جدول سایز بندی کفش مردانه

تغییر اندازه کفش مردان حتی بیشتر از کفش های زنانه گیج کننده است-کفش در انگلستان نیم سایز کوچکتر از ایالات متحده است و در سایر نمودارهای سایز اروپایی و آسیایی نیم سایز تصادفی وجود دارد. هرچند مانند کفش های زنانه ، این اندازه گیری ها بر اساس عوامل مختلفی بستگی به محل ساخت و فروش کفش ها دارد. برخی از اندازه ها طول داخلی کفش را اندازه گیری می کنند در حالی که برخی دیگر از سیستم های اندازه گیری برای تعیین اندازه استفاده می کنند. با این حال ، اکثر کفش ها ، به ویژه کفش های ورزشی ، در بازارهای بین المللی به فروش می رسند و جزئیات اندازه چندین کشور را روی زبانه کفش نشان می دهند – اغلب اندازه های انگلستان ، ایالات متحده و ژاپن را در برچسب کوچکی پیدا خواهید کرد. در قسمت داخلی هر کفش!

جدول سایز بندی لباس بچگانه

جدول سایز بندی لباس بچگانه

جدول سایز بندی لباس بچه گانه برای هر کشوری بسیار متفاوت است ، اگرچه اروپا دقیق ترین توصیف را برای اندازه هر یک از آنها دارد و از اندازه گیری بر حسب سانتی متر و نه سن برای نشان دادن هر اندازه استفاده می کند. از سوی دیگر بریتانیا ، استرالیا و ایالات متحده از سن کودکان به احتمال زیاد در لباس برای توصیف اندازه آن لباس استفاده می شود ، استفاده می کنند. متاسفانه انگلستان ، استرالیا و آمریکا اندیشه های متفاوتی در مورد اندازه کودکان دارند ، بنابراین نمودار تبدیل هنگام سفر بین هر یک از این کشورها بسیار مفید است.

جدول سایز بندی کفش بچه گانه

جدول سایز بندی کفش بچه گانه

شاید تغییر اندازه کفش کودکان در این جدول سایز بندی لباس در کشورهای مختلف سخت ترین باشد – حداقل از نظر شناختن آنها بدون استفاده از این نمودار. باز هم ، اندازه ایالات متحده و بریتانیا از نظر اندازه از یکدیگر فاصله دارند و اروپا و ژاپن از سیستم کاملا متفاوتی برای اندازه گیری اندازه کفش خود استفاده می کنند.

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *