ترند بهار 2022 رانوی میلان

ترند بهار 2022 رانوی میلان

رانوی پاییز 2021 میلان تصاویری زیبا از مهمانی پس از قرنطینه را به تصویر کشیدند و ترند بهار 2022 رانوی میلان امسال فقط این دیدگاه درخشان سرگرم کننده را گسترش داد. در این رانوی مانند دهه 60 رنگ های شاد مانند صورتی و زرد چشم همه را خیره کرد. در ادامه به شرح بخشی از این رانوی می پردازیم.

ترند بهار 2022 رانوی میلان

لباس های قلاب دوزی بسیار جذاب و مدرن

امسال لباس های قلاب دوزی نمایش قدرتمندی در میلان داشت : تاپ های قلاب بافی رنگارنگ ، دامن های کوچک و لباس های زیبا همچون Etro and Jil Sander که این رانوی را زینت بخشید. در همین حال Alberta Ferretti و No. 21 نمونه های تک رنگ و مینیمالیستی از هنرهای خانگی را ارائه کردند.

لباس های آنوراک ( پالتو باشلق دار اسکیموهای گرینلند )

مارک های ایتالیایی در ترند بهار 2022 رانوی میلان ، لباس مجلسی کاربردی مناسب انواع آب و هوا را در ذهن خود دارند. Ermanno Scervino آنوراک های اسپرت را با شلوارهای مشبک و پولک دار ست می کند ، در حالی که Tod’s رویه های ضد آب را روی لباس های مینی نشان می دهد.

رنگ صورتی در ترند بهار 2022 رانوی میلان

این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در برای لباس های ساقدوش است که امسال در پالت های رنگی طراحان ایتالیایی راه پیدا کرد. اما کسانی که از عروسی اصلی بیزارند ، خوشحال خواهند شد که بدانند از این لباس برای پوشیدن کت و شلوارهای ابریشمی و لباس های مات ساتن استفاده شده است. در این رانوی لباس های مجلسی با رنگ صورتی بسیار خیره کننده بوده است!

پرهای زینتی در ترند بهار میلان 2022

این یک پرنده است؟ نه! این فقط یک ژاکت فندی است که از پرهای رنگی درخشان تشکیل شده است. این فقط کیم جونز نبود که ظاهر را احساس می کرد : همه چیز پر و کرکی یک موضوع رایج در جاهای دیگر میلان بود.

مدل لباس های کوتاه در رانوی میلان 2022

پس از بیش از یک سال پوشیدن شلوار ، همه از نشان دادن پای خود هیجان زده هستند. امیلیو پوچی ، پرادا و ورساچه با طراحی دامن های کوتاه برای هوای گرم الهام گرفته از دهه 60 در ترند بهار 2022 رانوی میلان بسیار چشم گیر بودند!

لباس های شفاف در ترند بهار 2022 رانوی میلان

از بلوزها و پیراهن های شفاف گرفته تا شلوارهای شفاف ، شفافیت اولویت اصلی برچسب های لوکس در ترند بهار 2022 رانوی میلان بود. طراحان مد از لباس های شفاف به عنوان قطعات لایه بندی کننده استفاده می کردند تا جذابیت را به بالا و پایین استاندارد اضافه کنند.

لباس های زرد در رانوی بهار میلان 2022

رنگ زرد پررنگ ، یک رنگ گرم که بین طلایی و زرد روشن قرار دارد ، در میلان دارای یک سلسله مراتب بود. ما ابتدا این سایه الهام گرفته رت در پاریس برای رانوی های پاییز 2021 مشاهده کردیم ، بدین معنا که می توانیم آن را در حال حاضر در کمدهای خود مشاهده کنیم.

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه اخبار مد و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *