انواع مدل شلوار جین مردانه

مدل شلوار جین مردانه

کمتر کسی است که شلوار جین دوست نداشته باشد. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که مناسب ترین مدل شلوار جین برای شما کدام مدل است ؟! مد شلوار جین به سال 1871 بر می گردد و با گذشت تقریبا 2 دهه ، تغییرات زیادی در مدل های شلوار آقایان به وجود آمده است. در ادامه قصد داریم انواع شلوار جین مناسب برای خانم ها و آقایان را برایتان شرح دهیم تا به راحتی بتوانید سبکی را که دوست دارید انتخاب کنید.

انواع مدل شلوار جین مردانه :

اکثر آقایان علاقه زیادی به ” شلوار جین آبی ” دارند. رایج ترین مدل های شلوار جین مخصوص آقایان عبارتند از :

شلوار جین راسته

یکی از رایج ترین و متداول ترین انواع مدل شلوار جین ، ” مدل راسته ” است. از قسمت ران تا مچ پای این دسته از شلوارها یک اندازه و راسته بوده و برای آقایان ورزشکار بهترین گزینه محسوب می شود.

شلوار جین مردانه راسته

مدل شلوار جین مردانه اسکینی

این مدل شلوار مردانه دوختی تنگ و چسبان داشته و قسمت ران و ساق این شلوارها خیلی چسبان است. شلوار جین اسکینی باعث می شود پایین تنه شما باریک تر و بلند تر به نظر برسد و برای مردانی که پاهای کوتاه دارند ، بهترین گزینه محسوب می شود.

شلوار جین مردانه اسکینی

شلوار جین مردانه با پاچه تنگ ( اسلیم )

این مدل شلوار جین مشابه مدل اسکینی است ، اما تن خورشان با هم فرق دارد. قسمت پایین این شلوارها متناسب با فرم بدن است ( نه خیلی تنگ و نه خیلی شل ). قسمت بالا تنه آن فرم مخروطی شکل دارد. این مدل بهترین گزینه برای افراد لاغر و ظریف است.

شلوار جین مدل اسلیم

مدل شلوار جین مردانه بوت کات

این سبک شلوار جین نشات گرفته از مدل گاو چران ها بوده تا آن ها به راحتی بتوانند شلوار خود را داخل بوت هایشان قرار دهند. این مدل بهترین گزینه برای افرادی با هیکل عضلانی محسوب می شود.

مدل شلوار جین مردانه بوت کات

مدل شلوار جین مردانه راسته

این مدل شلوار خیلی راحت بوده و تقریبا مناسب همه آقایان است و به دلیل طراحی گشاد خود ، راحتی بیشتری را برای نیم تنه پایینی بدن آقایان فراهم می کنند. بالا تنه و پایین تنه این شلوارها گشاد بوده و برای مردانی با پاهای پهن مناسب است. البته با توجه به نوع برش ، برای اکثر تیپ های بدنی مناسب می باشد.

مدل شلوار جین راسته گشاد

شلوار جین گشاد

فرم دوخت روی قسمت های باسن ، ران و ساق پا باعث می شود تا این مدل شلوار جین فرم بگی داشته باشد. این شلوارها بهترین گزینه برای افرادی که پایین تنه پهن دارند ، محسوب می شود. اما اگر می خواهید شبیه Eminem شوید ، ما نمی توانیم جلوی شما را بگیریم!

مدل شلوار جین مردانه گشاد

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *