انواع مدل شلوار جین زنانه

مدل شلوار جین زنانه

اگر نگاهی مختصر به تاریخ مد بیاندازیم ، متوجه خواهیم شد که شلوار جین ‌ها از نیمه دوم قرن نوزدهم کم کم وارد عرصه پوشاک شده اند و تا به امروز ردپای پررنگی از خودشون بین فرهنگ ها و سنین مختلف به جای گذاشته اند. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع مدل شلوار جین بانوان آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید!

انواع مدل شلوار جین مخصوص زنانه :

شلوار جین بوت کات

این مدل شلوار جین با دوخت بسیار زیبا از کمر تا ران پا برش یکسانی داشته و هرچه به مچ پا نزدیک تر می شود ، عرض آن پهن تر می شود. این مدل برای انواع تیپ بدنی مناسب بوده اما اگر اندامی خوش هیکل دارید ، ایده آل ترین گزینه برای شما محسوب می شود.

شلوار جین بوت کات زنانه

شلوار جین پاچه گشاد

همانند مدل بوت کات ، این مدل شلوارها نیز پاچه های گشاد دارند. اگر می خواهید همانند دهه 70 تیپ بزنید ، این مدل را انتخاب کنید.

شلوار جین زنانه پاچه گشاد

شلوار جین از بالا گشاد

در این مدل شلوار جین زنانه ، عرض شلوار از بالا تا پایین به یک اندازه است ( برخلاف مدل بوت کات و پاچه گشاد که از ران پا به پایین دم پای شلوار گشاد می شود ). این مدل شلوارها را ” شلوار بگی ” نیز می نامند ، که از اواسط دهه 90 رواج پیدا کرد.

شلوار جین از بالا گشاد زنانه

مدل شلوار جین اسکینی

این مدل شلوار جین امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده و بهترین مدل برای خانم ها محسوب می شود. این مدل از بالا تا پایین حالت جذب و چسبان دارد ، در واقع روی پوست شما سوار می ‌شود و شکل پای شما رو به خودش می ‌گیرد.

شلوار جین زنانه مدل اسکینی

شلوار جین لوله تفنگی

این مدل شلوار جین زنانه ، استایلی بین مدل اسکینی و راسته دارد. فرم دوخت آن راسته بوده ، اما دور مچ پا اندکی تنگ می شود. این مدل برای خانم هایی با اندام ظریف و ریز ایده آل است.

شلوار جین زنانه لوله تفنگی

شلوار جین سه ربع

این مدل شلوارها تقریبا شبیه به شلوار کشی زنانه است. قد آن ها از پاهای شما کوتاه تر بوده و درست بالای زانو قرار می گیرند. این شلوارهای جین برای خانم هایی با پاهای لاغر و بلند مناسب است.

مدل شلوار جین زنانه سه ربع

مدل شلوار جین زنانه بوی فرند

این مدل یکی از محبوب ترین مدل های شلوار جین است. قسمت کمر این شلوار فیت و تنگ بوده و پاچه های آزاد و راحتی دارد. این مدل برای افرادی که پاهای چاق دارند مناسب است.

مدل شلوار جین زنانه بوی فرند

شلوار جین فاق بلند

این شلوارها بالای ناف قرار می گیرند و باعث می شوند پاهای شما کشیده تر به نظر بیایند. اگر فرم بدن شما همچون ساعت شنی است ، این مدل بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

مدل شلوار جین فاق بلند زنانه

مدل شلوار جین زنانه راسته

همان طور که از نام این مدل شلوار جین مشخص است ، استایل آن راسته است. نوع برش این شلوارها از کمر تا مچ پا راسته و یکسان است و طوری طراحی شده‌ اند که برای انواع فرم بدن مناسب به نظر می ‌رسند. به خصوص اگر قد کوتاهی دارید ، در نظر داشته باشید که پوشیدن این نوع شلوار  باعث می ‌شود پاهای شما کشیده ‌تر به نظر برسد.

شلوار جین زنانه مدل راسته

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *