ترند لباس ورزشی بهار 2021

ترند لباس ورزشی بهار 2021

از لباس های ورزشی راه راه تا پیراهن های ورزشی شماره دار ، ببینید چگونه طراحان لباس ورزشی دهه 90 را برای بهار / تابستان 2021 بازگردانده اند. دهه 90 بازگشته است. لباس ورزشی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را با کفش های کتانی سفید خود ست کنید تا برای ترند ورزشی نوستالژیک آماده شوید که در بهار / تابستان 2021. بازگشت بسیار خوبی دارد! طراحانی مانند گوچی ، پرادا و میو میو ، همه عناصر شهری لباس ورزشی دهه 90 را به مجموعه های خود اضافه کرده اند. ترکیبی از لباس های ورزشی اسپرت آماده و لباس اسکیت باز که با جزئیات لوکس بی عیب و نقص ساخته شده است ، لباس ورزشی با مد بالا جلوه ای فعال از مد روز را به ارمغان می آورد.

دیدگاه الساندرو میشل در ترند لباس ورزشی بهار 2021 ، با پیراهن های رنگارنگ الهام گرفته از فوتبال و با خطوط و حروف برجسته متمایز شده است. با ظاهر طراحی شده با اسکیت بورد و فوتبال ، گوچی یک لباس ورزشی با مد بالا و مخلوط با نفوذ یکپارچه ارائه می دهد.

جدیدترین مجموعه Hedi Slimane برای سلین رویکرد ورزشی را به سطح دیگری می رساند و با داشتن یک مکان دو میدانی انتخاب شده ، احساسی پرانرژی و رقابتی به ما می بخشد. از کلاه های لبه دار گرفته تا کت های ورزشی روشن و کفش های کتانی بلند و خنک ، هر قسمت از ترند لباس ورزشی بهار 2021 سلیون ما را به یاد لباس های دهه 90 می اندازد.

در دنیای واقعی Versace ، این ترند لباس ورزشی بهار 2021 تحت تاثیر رنگ های متمایز روشن و الگوهای چاپی ظاهر می شود که در لباس های ورزشی تک رنگ و تکه های بلوک رنگی ساختاری وجود دارد و لباس های ورزشی هیپ هاپ برتر دهه 90 را باز می گرداند.

پرادا با یک تاپ دو لایه که ” پوست دوم ” نامیده شده و اغلب توسط طراحانی مانند Marine Serre و Givenchy استفاده می شود ، ترند لباس ورزشی دهه 90 را به نمایش گذاشت. این مجموعه با ظاهری کاملا سفید و کمربندهای اسپرت مخصوص کمر ، این مجموعه بر تاثیر لباس های ورزشی تاکید دارد.

Miu Miu با یک ژاکت چاپ زرد ، طرح یکپارچه و شورت میکرو مینی ادعا می کند که لباس ورزشی می تواند هم شیک باشد و هم سکسی! کمرهای پهن ست بلوز و شلوارهای ورزشی یادآور دختران دهه 90 بوده و ظاهری شیک و منحصر به فرد دارد!

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه اخبار مد و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *